2012-02-18
 19:21:01

Begravningen

Sitter och ser på Whitney Houstons begravning. Det är nästan som en självklarhet att ta farväl av en av våra största stjärnor genom tiderna. Även om jag inte lyssnade på henne så där jättemycket så vet jag vem hon är. En väldigt speciell begravning hon får, men det kanske har med och göra att dom är baptister?

Snart är det dags för barnen att få pyjamas och fortsätta att se på tvn. Elliot får vara vaken en stund extra ikväll, eftersom han älskar Melodifestivalen. Det har varit en lugn och skön dag. Jag behöbde verkligen bli lite sjuk så jag får vila och slippa all stress. Jag gör inget annat än att stressar upp mig över småsaker. Men jag hoppas att det blir ändring på det.
R.I.P Whitney Houston!




Bild tagen från www.google.se




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!