2012-02-18
 16:42:50

Magsjuka??

I tordags så fick jag en himlans migrän och efter det så har mit kropp ballat ur. I fredags mådde jag jättedåligt och hade ont i magen. Så det blev ett antal besök på toaletten :/ Tur att Pelle kunde vara hemma från jobbet och ta barnen för det hade jag aldrig orkat igår. Men idag så mår jag bättre och kan nog till och med äta lite. Som tur är så verkar barnen må bra. Det är bara Ian som är lite förkyld och snorar. Men då är det frågan, är det magsjukan jag har??

Ni som är nya och inte riktigt vet vem jag är så har jag två barn. Elliot som är 2½ år och börjar mycket väl komma in i trotsåldern och Ian som blir 1 år om ca 3 veckor. Ian är galet pillig och skall vara på allt. Jag bor ihop med Pelle som även är barnens pappa. Vi bor i den lilla staden Söderköping som ligger 1½ mil från Norrköping. Skrållan och Sirie är våra fina katter som är två helt olika personligheter. Jag kommer inte från Söderköping utan har bott nästan hela mitt liv på Gotland men flyttade hit till fastlandet 2007. Pelle däremot är född här. Det är väl lite om mig, resten får ni läsa om här på min blogg. Och är det något, så var inte rädd för att fråga ;)
Bjuder på en bild på mig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!