2012-02-22
 08:24:01

Onsdag

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen, men som småbarnsförälder man är så finns inte tiden ibland och det är bara så. Men nu tänkte jag slänga iväg ett inlägg innan vi skall gå till dagis. Det är bara tandborstningen kvar, sen är det bara att ta på sig ytterkläderna o gå neråt.
I måndags morse så mötte jag upp Sandra efter att jag hade lämnat Elliot på dagis. Då handlade vi massa mat och annat o gick sedan hem hit o åt brunch. Hämtade Elliot på dagis nån timme där efter sen var det hem o leka och baka semlor, fixa med maten och annat. Freyda kom hit också, sen kom Pelle hem från jobbet och seden kom Jesper med. Massa mat och skratt blev det under kvällen. Hade det supermysigt iaf!
Igår hade jag för mig hela tiden att det var onsdag, men icke sa nicke, det var det ju inte. Då var det bara lugnt här hemma hela dagen. Barnen var hur snälla som helst och hela dagen fick smärtfritt ;)
Idag då, så blir det dagis igen som sagt. Städa lite här hemma, busa med Ian och sen förbereda mig för mammagruppen som är ikväll :)
OJ! Nu vart klockan lite mycket! Jag kan slå vad om att nån av barnen har bajsat också, bara för att man har lite bråttom iväg haha. Men ni får ha en bra onsdag, så hörs vi kanske nå mer under dagen!
Pappa Pelle och Ian i somras :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!